Tervehdys luottamusmiehiltä!

22.2.2018

Uusi luottamusmieskausi on avattu vuoden alusta ja on aika esittäytyä! Olen Hanna Lampinen ja työskentelen sairaanhoitajana Äänekosken terveyskeskussairaalassa ja toimin tämän vuoden alusta Tehy ao 519 pääluottamusmiehenä. Olen täysin uusi ammattiosastotoiminnassa mutta opiskelen asioita kiivaalla tahdilla ja tahdolla. Menneet viikot työtaistelujen parissa olivat huimia ja osoitti hienoa taistelutahtoa yhteisten asioiden hyväksi niin jäseniltä kuin toimijoiltakin. Taistelun tuoksinnassa pääsin samalla myös tapaamaan teitä jäseniä ja tutustumaan työpisteisiinne, tulen vierailemaan työpaikoilla myös jatkossakin tervehtimässä teitä. Olkaa rohkeasti yhteydessä minuun tai muihin luottamusmiehiin työpaikan ongelmatilanteissa. Olemme jakaneet luottamusmiesten kanssa tehtäväkenttää niin että minä hoidan tk:n fyysisten tilojen ulkopuolella olevien yksiköiden asioita, Kaisa hoitaa sairaalaosaston, Annamari Paanala hoitaa tk:n 2. kerroksen ja Heini tk:n 1. kerroksen.

Kuvassa olemme Kaisan kanssa hakemassa vauhtia Ääneseudun Kuntokeskuksellä tammikuussa kun Team Rynkeby järjesti hyväntekenäisyyspyöräilyn syöpäsairaiden lasten hyväksi. Pyöräilimme Tehyn nimissä ja lahjoitimme 50 euroa hyvään tarkoitukseen.

Aurinkoista ja työntäyteistä kevättä odottaen

luottamusmiehet

Hanna Lampinen